parakovacs

Át fognak rajtad hajtani.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nemrég még rakendrollnak...

2010.06.14. 02:55 | parakovacs | 40 komment

 

...hívták azt a szart, amiben gyermekkatonák és drogos szellemi vetélkedők egyaránt beletartoztak, bár a gyermekkatonák inkább nem, ha a definíciót komolyan vesszük, azaz elsősorban önpusztítás, és aztán minden más...
Akkor jöttem rá, hogy saját magam veteránja vagyok, amikor a csajommal a Millenáris Parkban sétáltunk, és valami zaj jött ki a Fogadóból, előtte biztonsági őr, én meg kérdezem, hogy mi a halál ez vasárnap délután, amikor a madár sem jár, ráadásul mindjárt kezdődik a meccs, mire ő mondta, hogy divatbemutató lesz ötkor, az első- és másodéves modellek mutatkoznak be, a hasonló korú divattervező-szakosok bemutatóján, és hogy milyen jó lesz, persze, Szerbia – Ghána, de nem nagyon fanyalogtunk, csak sétáltunk tovább.
Az egyik padon egy lány telefonált zokogva, hogy az élet pokol, a hatodik modellje nem jött el, minden egész eltörött, és csak sírt a telefonba, ellentétben azzal a speciális helyzettel, amikor egyszer régen a telefon sírt. Arra gondoltam, hogy eljönnek végre az idegenek, még a szart is kiverik belőlünk, csillogó űrhajóik árnyékában.
 
x
 
De ha pokol, akkor permanens pokol, a DM-ben Morvai Krisztina keresett valami gombás teát, nekem pedig kényszerű bevásárlási segédletet kellett nyújtanom, mert még a parkban vissza akartam rúgni egy srác labdáját, és telibe találtam a feleségemet. Már két perce ment a meccs, de én szőrtelenítő krém után érdeklődtem az eladóktól, sarkamban Morvai Krisztinával, ami azért elég megrázó élmény.
 
x
 
Éjfélkor az éjjel-nappaliban kerestem valamit, ami hideg, alkoholmentes és folyik.
A második emeltről egy kedves, szemöveges nénike vízzel töltött lufikkal bombázta a bolt előtt ácsorgó fiatalokat, mert azok hangosak voltak, de lehet, hogy telehugyozta a léggömböket, a fasz sem ismeri ezeket a mai öregeket, agresszívak és ölni tudnának az életért.
Belegondoltam, hogy húszévesen sírtam volna, ha nem jön el a hatodik modell, de aztán arra jutottam, hogy nem, a divattervezők, a magyar divattervezők úgyis halálra vannak ítélve, akkoriban pedig még nem is tervezték a divatot.
 
x
 
A feleségem azt kérdezte, hogy mi ez az egész rakendroll, illetve, hogy honnan a szó ilyen értelmezésű eredete, ami meglehetősen távol áll Fenyő Miklós meghatározásától. Mondtam neki, hogy '81, '81 talán, de nem vagyok benne biztos. '81-ben kezdték el azt a dolgot rakenrollnak nevezni, amit én még mindig annak nevezek. Fogalmam sincs, hogy Pajor Tamás vagy Bárdos Deák Ági, de hogy akkoriban volt, az egészen biztos, ott voltam én is éppen, jól megváltozott a szavak jelentése akkoriban.
A lelki szemeim előtt látom, ahogy ellőtték lelki lábamat. Nyolc golyó érte a lelki combcsontomat. Már majdnem szar.

 

· 1 trackback

Címkék: moszkva tér parakovacs rakendroll

A bejegyzés trackback címe:

https://parakovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr882079830

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ELHUNYT PARA-KOVÁCS IMRE 2010.07.02. 07:28:02

 Éhenhalt Para-Kovács Imre (45†) újságíró, publicista. Olvasói, egykori pályatársai és barátai körében mély megdöbbenést váltott ki a tragikus hír. - Még szegény Superman mesélte pár hónapja, hogy: „Te, ez a Para elment valami u...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

papírrepülő 2010.06.14. 04:01:32

így jár aki csajjal akar focit nézni a millenáris fogadójában

papírrepülő 2010.06.14. 04:34:29

így jár aki csajjal akar focit nézni a millenáris fogadójában

r-n-r 2010.06.14. 08:48:42

A feleségem szintén szokott kérdezni a rakendroll eme értelmezéséről. Elmagyarázni eddig nem tudtam. Az utolsó bekezdésed se fog szerintem segíteni benne, de elküldöm neki. Hátha.

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 08:49:45

Ne is csodálkozz ha egy Morvai liheg a nyomodban. Mert lihegett, ezzel a súllyal ilyen melegben mást nem tehetett... Szent Iván- éj közeleg, bármi megeshet.
Morvaihoz képest valóban csonka ma a Hold. MÉG A TELIHOLD is :)

☉ ☾ 2010.06.14. 08:58:34

Ebben a vágatban a legjobb taxis a Faludi Ádám:

www.faludiadam.hu/

midnight coder 2010.06.14. 08:58:57

%#$ _%3% 33 EF 12 /$13 EHF.
Na, ennek itt pont annyi értelme volt mint a postnak, csak kicsit érdekesebb...

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.06.14. 09:04:11

Engem az érdekelne, hogy konkrétan történt-e a boltban Parakovács-Morvai interakció, vagy csak a távolból szemlélés esete valósult meg?

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 09:05:48

TÉVEDÉS!

A posztnak igenis sok értelme van! megtudtuk belőle, hogy vannak még akik nem tudják: szőrtelenítő krémre pénzt kidobni BAROMSÁG, mert ugyanazon az elven működik mint a borotva!!!!A szőrtelenítő krém VÁG, "tenéked magyarázzam" ? Oszt ugyan akkor mi az p.cs értelme van kidobni érte a pénzt, ha ugyanauzt éred el vele mint Józsi bácsi unokájával ( aki szintén Józsilett??).

SEMMI. Gyanta. Hetente, majd kéthetente. Aztán nem lesz mit gyantázni. Üzenem a krémvevősnek. Mert jelenleg csak szőrerősító tréningen van.

2010.06.14. 09:07:36

Nagyon szép tipikus példája az önmagát über-értelmiségiként difiniáló tehetséghiányos író irományának, melyben a kohézió és az értelem nulla, ellenben a trágárság kötelezően és céltalanul jelen van, mint a lazaság téves forrása. Már a nyitómondat is bődületes nyelvtani hibával nyit, és alább sem emelkedik a színvonal. Az önhittség a motiváció, mely azt súgja, hogy a viszonylag ismert, ám jócskán megkopott név okán bármilyen esetleges írás minőséget képvisel majd, csak úgy l'art pour l'art. Blöff, de gyenge.

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 09:09:56

Vazze, elírt egy n betűt. Uhh, most ettől te lettél a szellemi elit:))))

Te, kötelez téged arra valaki hogy itt vergődj? Hiszen ha neked itt rossz, akkor légy ott ahol jó neked. És mindenkinek jobb, nem?

2010.06.14. 09:14:51

@Calvinia: nem működik fordítva. Ha észrevetted én is elírtam egy betűt. Bár a posztnál szerintem nem elírás történt, tíz emberből 6 eltéveszti ezt a ragot. Mindegy is, te lelkesedj, én meg nem, szabadság!

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 09:18:40

Lelkesedik a hóhér. Bejöttem egy lakásba szétnézni, nem okádok a nappaliba.
Elírta. De ne nyissunk vitát:) Alapvetően tud magyarul:)
Nem gondolnám hogy élete főműveként tárta ezt elénk, ilyeténképpen nem is úgy kezelem. Életjel volt, örültem neki.

☉ ☾ 2010.06.14. 09:32:01

Koreában hétfő van,
röppenve csacsognak
a vízi madarak.

ekeferko 2010.06.14. 09:34:19

"Bejöttem egy lakásba szétnézni, nem okádok a nappaliba."
Csakhogy ezt a nappalit maga a lakó okádta tele. Ezt látván a betérőnek alappal fordul föl a gyomra.
Rakkenroll!

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 09:40:03

Kínában lóg a mandarin.
Gyilkolt ma is a kokain.
:)
Ez már csak ilyen okádós. Nem kell betérni.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.06.14. 09:47:12

@Calvinia: "Gyanta. Hetente, majd kéthetente. Aztán nem lesz mit gyantázni." Mire eléred ezt az állapotot, nem leszel menthetetlenül öreg, annyira, hogy már egyáltalán nincs értelme a gyantázásnak, mert úgyis bokáig érő otthonkát hordasz? Mert ha igen, a szőrtelenítő krém maga a rakenroll: gyorsan hat, igaz nem sokáig, sőt a leírásod alapján hosszútávú értelme nincsen, azaz a tökéletes "live fast, die young" filozófia, ugyebár.

Amúgy barátaimmal úgy mondjuk ki bizonyos eljövendő cselekvéseinkre a rakenroll-t néhanapján, mint ajatollah a fatvát. Így döntődik el, hogy mit érdemes tenni, illetve nem tenni. De ez a mi dolgunk.

Szia Imre!

pazola 2010.06.14. 10:01:02

Hat ez kurva jo volt megint. A fanyalgokat csak sajnalni tudom, nem kellene ennyire komolyan venni az eletet, basszatokmeg! :)

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 10:02:19

Női titkok jönnek:)) hogy ne legyünk unalmasak a magaskultúrában érdekelteknek:)))
A krém vág, tehát a szőr FEJÉT érdessé teszi. Egy nap alatt. Kis sörték lesznek a női lábon, ami fujj, de lehet hogy csak én vagyok kekec.
A gyanta után pihék nőnek, szőkék, icipicik, és egy hét után se fujj. Tehát ha ezt gyakran csinálod, kihúzod a dolog méregfogát."Gyökerestül."
Borotva és Krém: halálos. Szigorúan tilos. A pihék esküdt ellenségei.

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 10:04:08

Jé, elküldtem, nem tette be...

Na a gyanta pihéket okoz egy hét múlvára, nem érdes fejű sörtéket. A KRÉM, BOROTVA esküdt ellensége a pihéknek, szőrt idéznek elő.
Nesztek nektek magaskultúra.

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 10:04:40

Na most kétszer, de másodszorra nem volt kedvem részletesen. Intim percek vége:)

Friedmann Juci 2010.06.14. 10:12:17

"már majdnem szar"

aztán mégsem. pedig rákenról.

2010.06.14. 10:39:27

@Calvinia: Egyetértek. Pont a minap gondolkodtam el azon, hogy azok a helyes, full csupaszra borotvált fiúkák vajon mennyi idő után borostásodnak. Reggel sima, este szúr?

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 10:41:18

Azok nem gyantázva vannak?????Nem mintha a giliszták bármely formájában vonzanának a gilisztává levésnek, csak az én kozmetikusomhoz járnak hasonlók.

2010.06.14. 10:49:19

@Calvinia: azért a brazil gyanta fiúknál már egy hősien szint, nem?

parakovacs · http://lugosibela.blog.hu/ 2010.06.14. 10:52:34

@Calvinia: általában természetesen gyanta, csak most történt ez a kilengés, de kösz.

Friedmann Juci 2010.06.14. 11:11:52

az a baj, hogy a gyantához növeszteni kell a szőrt. az kissé kínos a ragacsos nyári napokon.

aureliano 2010.06.14. 11:16:00

Valamikor a 80-as években hallgattunk egy szar minőségű kazettáról egy olyan számot is, amiben egy tört magyarsággal beszélő, feltehetően afromagyar fiatalember értekezett arról, hogy milyen érzés a rakenroll, és még a bombomszibom is rémlik, meg a kazamatazamata, de lehet, hogy ezeket keverem. Szóval mi volt az a szám és hol lehetne megtalálni?

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 11:20:37

Pihét kell növelni, ha volt eszed és télen kiritkítottad:) ha télen borotváltál: na az rácseszés:) A gyanta a pár milliméteres pihét megfogja. Egy-két naposat is. Van egy speciális , kékes türkiz színű, az olyan ravasz, hogy szerintem bemegy a szőrtüszőért és kihozza :)))

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 11:24:18

Érzem hogy értő közönség köreiben vagyok:) Kitárulkozom: " I have a dream.." Hajótörést szenvedek, és nincs gyanta:))) Mikor ez beült az agyamba, akkor döntöttem úgy hogy a kockázatok és mellékhatások tekintetében a pihés változatra állunk vissza nagyon gyakori gyantával:)) És lőn. Van ugyebár a végleges, de az meg nem az:)...
Ja, és nem ülök hajóra.

2010.06.14. 11:32:18

@Calvinia: :DDDD Szétgyantázzuk para blogját!!! Egyébként maximálisan egyetértek, de sajnos az is igaz, amit valaki fennt megjegyzett, mire elérjük az ideális állapotot, már otthonkában, mamuszban nyomjuk. Az élet egyik nagy igazságtalansága.

Calvinia · http://www.lajosmizselap.hu 2010.06.14. 11:35:09

Én beérem a közel ideálissal:) És hogy rontsam a Para helyzetét: szoláriummal a pihe olyan szőke, hogy észre se lehet venni:)
Folytassátok már a kultúrát, mert leragadunk a gyantába bele:))

CubE 2010.06.14. 11:37:05

El qtam fél órát a semmire. Értelem nulla ! ?

2010.06.14. 11:39:12

@papírrepülő: Hogyan jár? A hátába kapja Morvai Krisztinát?
Egyébként igazságtalan feltételezés, hogy a nők nem szeretik vagy nem értik a focit...

pityke8 2010.06.14. 11:44:19

@aureliano:
a kazamata zamata emlékeim szerint Európa Kiadó, de valszeg egy afro ember is énekelget a Jó lesz nekünk című albumon...javítsatok ki,ha tévedek!

parakovacs · http://lugosibela.blog.hu/ 2010.06.14. 15:57:51

@aureliano: Jo Dissou volt, aki fellépett az Európa Kiadóval rendszeresen, és énekelte a Kazamata zamata című számot, illetve a Massalát...

caymanos 2010.06.14. 17:15:37

@Calvinia: drága Calvínia mia, e molto bella, járunk?

irrelevant 2010.07.15. 17:12:22

Ez a legszarabb blog az egész blog.hu-n.

A.. Közbiztonság Szilárd 2010.11.05. 21:38:01

@aureliano:
Ha jó leszel, és adsz egy mailcímet, bedigizem neked és elküldöm (stúdiófelvétel masterének 2. másolatáról, szóval jó minőség).

A csávó egyébként afroafrikai, Joe Dissou Brazzaville-ből (valamelyik Kongó a sok közül), akkor épp egyetemista volt Magyarországon.

aureliano 2010.11.08. 08:50:08

@A.. Közbiztonság Szilárd:
Szívesen venném, a nevemhez adj még 40-et és a vége gmail-os.

Előre is köszi!
süti beállítások módosítása