parakovacs

Át fognak rajtad hajtani.

Friss topikok

Linkblog

HTML

A Moszkva tér egy...

2010.05.01. 16:11 | parakovacs | 63 komment

 

... hihetetlen hely, pedig már jártam Karcagon és Szekszárdon is, de vallom, az ilyesmit csak kitalálni lehet, jelentős mennyiségű tudatmódosító szerek bevonásával, mert azért az mégiscsak különös, hogy amikor tegnap ballagtam hazafelé (nem túl késői óra, talán 11), a kapunk előtt egy középkorú hölgy készülődőtt nagy átéléssel, hogy megszabaduljon a felgyülemlett salakanyagoktól, szarás formájában.

Megy a hülye (én) kezében kapukulcs, de a kapu előtt valaki szarik.

Mit csinál ilyenkor az európai értelemben vett liberális értelmiségi?

Szerencsére, a szomszédban éjjel-nappali közért, gondoltam, kicsit megkapaszkodok a púltban, hátha addigra végez a szaró lédi, és hazamehetek.

A közértben ember áll, hetyke kalapban, furcsa fintorral a tarkóján, de dizájnelméletileg valahogy túlságosan is illik a kétes népviseletbe öltözött szaró hölgyhöz, ezért visszafogott interjút kezdeményezek vele a tárgyban, hogy esetleg, nem-e, a gugoló néni ugyan vele-e vagy sem.

Vele.

Mondom neki választékosan, hogy talán lenne-e szíves tudatni élete párjával, hogy éppen a kapum elé szarik, és ezt esetleg függessze fel, vagy ha már befejezte, ánuszának terményét vigye magával, mert én nem szívesen töltenék egy pásztorórát a kulával - ha lehet.

Életünk a szarral - tiszta Spektrum TV, de most nem akarom.

Ember kimegy, ordítani kezd, "hogy képzeled ezt te a szájbabaszatlan kurva, ideszarol az emberek kapujába, azonnal abbahagyod, vagy nem veszek neked halálfejes cseresznyét", amit pedig egyébként sem kellene.

Majdnem május van, talán ha egy óra még vissza, orgona virágzik, nemzéshez készülődik minden bak, ráadásul csöndben a kapum elé szarnak, ilyeténképpen teljesen biztos, hogy a tavasz beköszöntött.

Ordít a kalapos paraszt, a nője pedig (hölgy) próbálja abbahagyni a szarást, ami nem könnyű feladat.

Szeretem a káoszt, akár én teremtem, akár más, de ez már egy kicsit sok, visszavonulok, átlépem a szaró nőt, bemegyek a kapun, nem kérdezek semmit, nem reménykedem abban, hogy reggelre egy jóságos és tisztaságmániás isten eltünteti a kulát, csak haza akarok érni, mert feladtam.

A kalapos férj még ordít, hihetetlen változatossággal variálja a testnyílások igénybevételét, mintha megtébolyodott urológus lenne, pedig nem, valószínűsíthetően kimerült elemeket árul a szomszédos sarkon hülyéknek.

Reggelre aztán csoda: sehol a szar.

Bár az is igaz, hogy én elég későn kelek.

 

Címkék: moszkva tér parakovacs

A bejegyzés trackback címe:

https://parakovacs.blog.hu/api/trackback/id/tr821966711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok59 2010.05.01. 20:12:20

Lehet, hogy másvalaki megette, elvégre Moszkva tér.:)

b0lha 2010.05.01. 20:17:11

vagy eletre kelt, es arreb kuszott... :D

Bollockbuster 2010.05.01. 20:25:19

Látod kedves Parakovács, húsz év európai értelemben vett liberalizmusnak, izzadságos munkátoknak meglett az eredménye, úgyhogy légy szíves legközelebb vedd vissza magad, legyél toleráns és nem eröltesd rá a beléd rögzült szociálkulturális viselkedésmintákat azokra akik másképp gondolkodnak. Sőt, legyél tapintatos, várd meg míg befejezi a performanszot (tényleg, honnan tudhatod hogy nem a művészi önmegvalósítása része volt? Eh, kispolgár...) utána pedig feltűnést kerülve menj haza.

Igazi programozó 2010.05.01. 20:28:42

Ha szart találsz, tegyél rá szőnyeget. Akkor majd jól nem látod. A szaga meg elmúlik idővel.

The Great Destroyer 2010.05.01. 20:30:59

Hehe, ez igazán Magyar szitu. Mondjuk én már láttam a József Krt.-on egy irodából kipillantva egy hölgyet brunyálni egy telefonfülkében, de állítólag az ilyen hölgyek naplemente után b*sznak is a kapualjakban főleg anyagi jellegű ellenszolgáltatásért :).
ÓÓÓÓÓÓ Magyarorszááááááág!

Akvyr 2010.05.01. 20:41:53

A BME Goldmann terénél van egy énekelve szaró hajléktalan nő, aki mellesleg azt állítja magáról, hogy oxfordi tanár. Csak ha még szeretnénk fokozni a helyzet abszurditását :)

báró Leopold 2010.05.01. 20:46:26

szekszárdiként megsértve érzem magam...ott még sosem szartak a házunk elé

massziv 2010.05.01. 21:07:31

báró Leopold: Hol is laksz pontosan?:-))))

öntelt radírpók 2010.05.01. 21:08:41

ha sokáig címlapon marad a poszt, jó kis 1000+ kommentes vidék-Bp. meccs is lehet belőle

már alig várom

amúgy jómagam a következő helyeken találkoztam már utcán/parkban éppen szaró emberrel: Róma, Budapest, Pozsony, Szeged - pedig becsszóra, nem keresem őket :)

ja és hogy érdemben is hozzászóljak: hol van a Moszkva tér környékén éjjelnappali bolt???

Hattory Hanzo 2010.05.01. 21:09:29

@Bollockbuster:

Kedves meglátásoddal van egy apró probléma: a Moszkva tér 30 évvel ezelőtt is pont ilyen volt. Volt/van a Bermuda-háromszög (Tabdi-Móri-Kétlyukú), a tarháló csövesek, a metró előtti rácsot felemelő csikkvadászok, a Gomba, a Busz, meg minden. Az egyszerű embereknek csak bizonyos rétege az elmúlt 20 év terméke, nagyobbik hányaduk nagyon régen itt lakik.

nick: 2010.05.01. 21:09:41

@Bollockbuster: igaz ami igaz, egy igazi liberálisnak nem illő szóvá tenni, ha a kapujuk elé szarnak - kivéve persze, ha mégsem liberális, csak a szája nagy :-P

Wienerin 2010.05.01. 21:10:20

Ugyanez a szitu, csak a helyszín és az időszak más: április közepe, Pozsonyi út, fényes nappal.
Ez Magyarország, minden lehetséges.

Nge Swazili Mbeko 2010.05.01. 21:13:45

Szeretem a káoszt, akár én teremtem, akár más... oh, nagyszerű sorok, milyen kár, hogy nem én találtam ki.
Szarni pedig jó. És kell is (nem kapuba, az a focinak van fenntartva).

báró Leopold 2010.05.01. 21:21:02

@massziv: jelenleg Pesten (és az egyetlen szaró csövest a Kálvin aluljáróban láttam), de 18 évig Szekszárdon laktam

Lili Marleen 2010.05.01. 21:23:12

En meg mindenbol kimaradok... _sohajt_

pazola 2010.05.01. 21:31:34

Nahat, ha ilyen a konyved is, mint ez a poszt, akkor lehet, hogy meg veszek is egyszer belole :D

vagyok59 2010.05.01. 21:39:12

Nem akarok Bp-vidék vitát gerjeszteni, de én vidéken egy nagyközségben láttam ilyet.

Megy előttem egy nő. Egyszer csak megáll, szétteszi a lábát és jön a vízsugár. Fél perc alatt megvolt és mintha mi sem történt volna, megy tovább. Én meg ledöbbenve.

Aztán láttam egy ismétlést, de már itt pesten egy cigányassszonytól. Azóta tudom, hogy valójában a nőknek sem muszáj leülni:))

Pukker 2010.05.01. 21:41:07

Szarni muszáj, nem opció. De mondd, hova szarjon emberfia ha rájön a szükség a Moszkva környékén. De mondhatnám akár az országházat is.
Budapesten kihívás budit keresni.

pazola 2010.05.01. 21:47:08

@pazola: konyveID.. Kettot ismertem, most nezem, hogy mar negy van.. a boseg zavara! ;)

Egy turista 2010.05.01. 22:17:16

Én a Dobban lakom, ma takarítottam fel a két napja folyosón/kapun kívül lévő véres üvegszilánkokat illetve sűrű vércseppeket, mert rajtam kívül senki, én meg tolom át rajta a biciklimet meg a babakocsit napjában többször. Te feltakarítottad volna a kullancsot? Holnap jönnek anyámék vidékről, nem akarom őket ezzel fogadni...

gulasZuppe 2010.05.01. 22:23:47

allitolag 100 - 150? éve még erre is gondoltak az akkori varosvezetők, ha valakire rajött a szapora, dolgat ne végezze izibe, huzzon a nyilvános sloziba. mert volt sok olyan, még szép diszesek is, és nem fizetős - ha már "város" oldja meg a szar elvezetését.

namost a jelenlegi nyilvános wck olyanok hogy inkáabb nem tér be oda az ember és még fizetősek is

szoval ezt a városnak meg kell oldania mert a kuszöbre fognak szarni továbbra is...

a moszkva teret meg illendő lenne már telejsen átalakítani mert jelenleg egy csövestanya az egész (20 éve) már kora reggel is bebaszva kurjongatanak a megallókban a "helyiek"

a minap a lövöház utcában 5 ember aludt, 3-an kapualjakban, 2-en csak ugy a földön.
tegnap az arpadhidi lehajtónal kéregettek de szegény, kerekes székkel..., a féllábu máshol dolgozott.

nem tudom máshol mit tudnak ezzel a helyzettel kezdeni, de akkor tényleg, liberálisok, MONDJATOK MÁR VALAMIT NEKTEK MI A VÉLEMÉNYETEK?
Átlépem a csövit, a szart, benyelem a szarport? És amikor a kábriomba minden lampanal behajol egy szakadt budös részeg fogatlan szegény? akkor mit mond a liberális???

Bkvrol meg nem is beszlve...van hogy totálisan részeg, magát összeszart összehugyozott "embernek látszó lény" fetreng a busz hátsó ülésén, 5m-es körezetben nem lehet megmaradni, és éppen hányi készül...na liberálisok mivan?

en egyszer ketszer lerángattam ilyen egyedeket a buszról
szóval nem ment bazki (és soha nem is segített senki)
ordibálva rugdosva, lassan megértette

mi kerjunk elnezest?

tényleg ezugyben mi a liberális felfogás?

skovalsky 2010.05.01. 22:35:30

Én a Ferenciek terén bottlottam műanyag vödörbe hangos sugárral pisilő kéjhölgybe akivel frankón találkozott is a tekintetünk, percekig az élmény hatása alatt voltam :)

borovi 2010.05.01. 22:36:14

Szar lehet neked, hogy a Moszkva téren laksz. Az én házam előtt például nem szoktak szarni. Igaz, hála isten, nem is Budapesten van.

mnak2 2010.05.01. 22:48:17

@Monsanto: akkor jó helyre került az a 10 forint

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.01. 23:14:10

Megtébolyodott urológus :)
Szerintem örülnöd kell, hogy ilyen helyen laksz, ahol a téma nem is az utcán hever, hanem a házadhoz jön.

faudel 2010.05.01. 23:30:28

Tudom az eset szomorú de az íráson szétröhögtem magam...:))))

Cserépszavazás (törölt) 2010.05.01. 23:38:49

@Cserépszavazás: most olvastam a másik bejegyzésedben: "...a Moszkva térről írott novelláskötetem gyűjtőhelyének szánom, azaz ide raktározom el azokat a sztorikat, amelyek folyamatosan történnek ezen az elbaszott helyen."
A fentiek alapján olvasód leszek :)

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.05.02. 00:32:42

Csak szerintem erőltetett és mesterkélt eme írás? "Szaró lédi" jaj de humoros.

Môžeš mi pomôct'? 2010.05.02. 00:45:27

Szerintem a Fidesz is tud majd használni Para. Vagy kitanulsz csontkovácsnak?

Devil 2010.05.02. 01:19:22

@Bollockbuster: Nem csak a kapualjba, mar a forumra is?!?!?!

spiccpork · http://paperback.blog.hu 2010.05.02. 06:43:29

@autodidakta agysebész:
Nem értem miért lenne ez "tipikus Mo"?CSAK Mo-n vannak csövesek,bunkók,részegek, elmebetegek? Voltál már más országban? Jobb lenne nem nyavajogni,hogy milyen szar itthon, hanem kinyitni a szemed.

gudmen 2010.05.02. 06:56:54

te para, igy születté, ne nyigj..
állitolag a nagymagyarország térképtöl meg hánysz a fogorvosi rendelöben..melyik a cinkebb?

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.05.02. 08:14:56

én továbbra sem hiszem el, hogy a liberalizmus kapcsán még mindig itt tartotok néhányan, hogy az azt jelenti: mindent szabad. Ez az, amit soha egyetlen libverális sem mondott...

tudom én, hogy akit szíjjal verveszoktattak az egyenesen ülve evésre, annak nehezére esik már az agyát használni, ha nincsenek konkrét utasítások odaragasztva, de igyekezzetek már felfogni a LEHET és a KÖTELEZŐ közti apró különbséget. Plusz azt a kitétekt, hogy persze, bármit szabad, MINDADDIG, amíg nem akadályozod vele mások ugyanezen jogát, hogy szabadon dönthessenek.

Enbnek tükrében nem olyan böonyolult dolog ám a liberalizmus megértése. Elszívni egy marijuanas cigit azért nem gáz, mert nem árttasz vele másnak... ha a füstjét ráfújod egy nemdohányzóra, az már nem fér bele... ugyanez igaz a cigire is. Ha kényszerítesz másokat, hogy ők is szívjanakj, mondjuk olyan szövegekkel "nem szívsz? milyen férfi vagy te, ne sérts meg", az nem libedrális módszer. Ugyanez igaz az alkoholra is (ugye, milyen ismerős a szöveg, ha pálinkát írok bele?)

szíved joga katolikusnak, buddhistának vagy akár napistenhívőnek lenned, de nem vághatsz ki emiattszíveket egy oltáron és nem akarhatod kötelezővé tenni a buddhista alapelvek felolvasását az iskolákban. És a poszthoz visszatérve: nincsjogod közterületen szarni, mert undort keltő és, ami fontosabb, közegészségügyi kockázattal jár... ugyanezért egyébként például tilos házi módszerekkel a garázsban vagyaz utcán kocsot mosni (igen, tilos, bezony, csakis autómosóban), vagy a SAJÁT udvarodban a SAJÁT szemeted, ócska szarjaidat tárolni (mert az is veszélyforrás, patkánytól a Coli-baktériumig sokféle okból)

remélem, sikerült segítenem...

Utazó677 2010.05.02. 08:20:50

Egész konkrétan milyen élményed volt Karcagon?

12341234 2010.05.02. 08:40:10

Parakovacs, te egy hülye nihilista barom vagy minden értelemben... A többit gondold tovább...

izmics 2010.05.02. 08:54:24

Ember!
Ez elég szar volt (hogy már a témánál maradjunk) De ha megadnád a címet én is szívesen odaszarok. Ha csak ennyit tudsz sok sikert a továbbiakban.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.02. 09:00:40

Tanyán nőttem föl. 1968-ban még a magyar háztartások 18%-ban budi sem volt. (Pesten viszont voltak Zöld Házikó-k) A tanyán a popsim alól a kakit a kutyus ette föl (mint az indián táborokban) . Lehetnek-e kutyusok a Moszkva téren, afféle szabadok?

Frick László Emlékzenekar 2010.05.02. 09:04:17

Az egyik cigány haverom vagy 8 éve minden hónapból egy hetet 10 napot feljárt a Moszkva -térre és román kőművesnek adta ki magát, 10 nap keresett annyit, mint egy iteni kőműves 30 nap alatt, abból hawájzott a család, de azóta felnőttek a lyányai , akik napi 30-at keresnek a kaminyonparkolóban, sőt, már az onokák is (12 éves lyányok) Ő mesélte, hogy álltak ott lakótelepi nyuggerek is, akiket lehajtott a mami mackógatyában nyögdíjtkiegészíteni.

Játékos feladat: A Balassi utcában járó bergengóc turista vagy és nem akarsz azért szórakozóhelyre bemenni, mert pisilni kell.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.05.02. 09:15:17

Lehet, hogy csak egy véleményt formált éppen a "lédi"?

cirkof 2010.05.02. 09:15:20

Gratulálok a posztironak, igazán szinvonalas Önkifejező munka! Csak igy tovább!

gergel 2010.05.02. 09:57:20

Felhívás keringőre? :D

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.05.02. 09:58:19

engem a halalfejes cseresznye erdekel.
A szerzo a Retek u- Filler u. sarkara gondolt, de van a Krisztina korut es a Csaba utca sarkan is egy 0-24 Match es szerintem valahol a Hattyu utca-Varfok utca kozott is.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.05.02. 10:00:23

Amugy a posztironak: ha liberalis vagy, akkor szepen hazamesz, visszatersz nemi cuccal es felajanlod a holgynek hogy takaritson maga utan az eszkozokkel. Ilyeten modon nem korlatozod az onkifejezeseben es masokat sem a szagmentes elethez valo jogukban.

Probaljunk mar a liberalis szo valodi ertelmere koncentralni, ne arra, hogy azt csinalok amit akarok, mas pedig azt csinal amit akar ha engem nem zavar.

redriot77 2010.05.02. 10:02:36

Jó a Moszkva, de azért az Örsön is látni csodákat!

Vagy Miskolcon! 2000 nyarán történt az eset, egy irodatechnika üzletben dolgoztam a Búza téri templom mögött. Egyszercsak kollegám ordít az épület előtt, hogy azonnal jöjjek ki, ilyet még nem láttam.

Kimentem, és láttam hogy a templom mellett a fűben hanyatt fekszik két csöves. Az egyik a legnagyobb nyugalommal verte a faszát. Megyeszékhely legforgalmasabb tere: templom, két benzinkút, egy pláza, egy buszpályaudvar, 2x2 sávos utak, napsütéses koradélután. Gigolo Joe meg ott hegyezte a cerkát. Aztán egy szirénázó mentő kizökkentette, és abbahagyta a kéjelgést. Kapualja szarni, éjjel, ugyanmár. Faszt verni a város közepén, na ott kezdődik a tudás!!! :DDD

bugkiller 2010.05.02. 10:25:49

Na végre, Para. Már vártam egy kis cigányozást egy hardcore liberálistól is. Talán mégis van remény...

Pong 2010.05.02. 11:10:37

Én olyat is láttam, hogy faszt ver metróban, kertekben már csak az igényes naturofil úriemberek teszik.

Parától azért durvábban is olvastam már, nem értem hogyan lepödhet meg ezen. Szar az szar.

Jómagam még régen a Teleki téri piac mellett laktam, ó a régi szép idök, hajlékonypiac, minden estre viták a szeszröl, kisüveggel beboritva az ucca, Budapest, én igy szeretlek, te részeg lepukkant MILF.

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.05.02. 11:31:54

Parakovács,ne legyél már ekkora ... khm ... Skót!!
Igazán futná szerintem a bevételeidből egy Toi-toi mobilvécé a kaputok elé. Legyél humánus.

borovi 2010.05.02. 13:36:28

@Frick László Emlékzenekar: Nem tudom, hogy miféle tanya lehetett az ahol te felnőttél, de a tanyákon is budit használtak az emberek (Kis faházikó egy mély gödör felett kényelmes ülőkével. Időnként mésztejjel fertőtleníteni kellett.).

pazola 2010.05.02. 13:54:44

@borovi: Nem fertotleniteni kellett, hanem kiszedni belole a szart :D

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.02. 16:00:59

Nem lehet, hogy csak a Szásabaronkóhen volt álruhában, miután megitta a Borát?

Amatőr 2010.05.03. 11:55:11

@BGy: A felvetés jogos! Egy alkalommal a kutyánk tombolására kinézett az abalakon az apósom (nyugodjon békében) és látta, hogy egy 6-8 éves forma kislány módszeresen hergeli az ebet a kerítésen kívülről. Mondta is neki az apósom; ugyan hagyja már abba! A kislány válasza frappáns és gyors: leguggolt és a kapu elé szart, azaz véleményformált a szó szaros értelmében. Szocializálódunk, ki így , ki úgy. Tessék mondani, ez már a kultúrák egészséges keveredése?

nick: 2010.05.03. 20:47:36

Bp-hez közeli agglomerációs alvóvárosban lakó szüleim járdájára is tettek már oda vasárnap délben csúnya dolgot...

...szegény szülém szólt rá, hogy nem oda kéne :-S

gastro vazze 2010.06.02. 15:56:31

Hát ezen a bejegyzésen én szarrá röhögtem magam :DDD

gastro vazze 2010.06.02. 19:12:40

hát ez kurvajó volt, szarrá röhögtem magam :)
süti beállítások módosítása